ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na podstawie Zarządzenia Nr 39/21 z dnia 26 stycznia 2021 r. Prezydenta Miasta Szczecina
Zamówienie poniżej 130 000 zł. netto (w każdej grupie)
I. Zamawiający: Gmina Miasto Szczecin – Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, NIP: 851-030-94-10.
II. Płatnik: Zespół Szkół Elektryczno – Elektronicznych Racibora 60/61, 71-631 Szczecin, tel. 91-422-64-81, faks 91-422-78-77, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zaprasza do złożenia ofert cenowych na Zakup i dostawę projektorów i drukarek do budynku głównego Zespołu Szkół Elektryczno – Elektronicznych w Szczecinie
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz różny sprzęt komputerowy zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku 1.
KODY CPV:
- Projektory – kod CPV 38652100-1
- Drukarki – kod CPV 30232100-5
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zapłata za dostarczenie towaru nastąpi na podstawie faktury przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.
- Podstawą wyboru oferty będzie najniższa cena oferty brutto.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Realizacja zamówienia: od dnia 22.12.2023 r. do 29.12.2023 r.
- Dostawa do Zamawiającego będzie zrealizowana firmą kurierską.
- Warunki płatności: przelew 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionych faktur VAT.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8cc529c9-9a70-11ee-953e-c2ea26915e21
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 1
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
- Umowa (zaparafowana) - załącznik nr 2
- Ofertę należy umieścić w nieprzezroczystych, zaklejonych dwóch kopertach. Kopertę zewnętrzną należy opisać według poniższego wzoru:
Zespół Szkół Elektryczno– Elektronicznych, 71-631 Szczecin ul. Racibora 60/ 61, sekretariat szkoły „Oferta na „Zakup i dostawę dostawę projektorów i drukarek do budynku głównego Zespołu Szkół Elektryczno – Elektronicznych w Szczecinie” oraz „nie otwierać przed godziną 10:00 dnia 22.12.2023r.”- bez nazwy i pieczątki wykonawcy.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną na adresy i telefony podane w Punkcie I niniejszego zapytania ofertowego.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. Osobą wskazaną do kontaktu jest Justyna Mrówka – kierownik gospodarczy Zespołu Szkół Elektryczno – Elektronicznych w Szczecinie w godzinach 7:00 –15:00, pod numerem telefonu 91-350-72-58
VI. Miejsce, termin oraz sposoby składania ofert.
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Sekretariacie Zespołu Szkół Elektryczno – Elektronicznych w Szczecinie ul. Racibora 60/61.
Ofertę należy złożyć do dnia 21.12.2023 r. – do godz. 12:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.12.2023r. o godz. 10:00. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi pisemnie Oferentów w ciągu 7 dni od dnia otwarcia i rozstrzygnięcia postępowania.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto, podatek VAT oraz cenę brutto za każdą część.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku. - Podstawą wyliczenia ceny powinna być dla wykonawcy jego wiedza oparta na rachunku ekonomicznym. Cena powinna obejmować wszystkie koszty wynikające z realizacji przedmiotu umowy, w szczególności: cenę produktów, koszty ich dostawy do budynku głównego zamawiającego, podatek VAT. W kalkulacjach cenowych, stanowiących załącznik 1 do zapytania ofertowego wykonawca powinien podać cenę jednostkową brutto w odniesieniu
do jednostki sztuk dla każdej pozycji zamówienia. Wartość brutto należy obliczyć mnożąc cenę jednostkową brutto przez ilość szacunkową. Później należy podsumować wszystkie wartości brutto i tak powstałą kwotę wpisać w rubryce razem wartość brutto. Pozycja razem wartość brutto będzie podlegać ocenie przez zamawiającego w danej grupie. Kwotę z formularza kalkulacji cenowej produktów (z pozycji „razem wartość brutto”) należy przenieść do oferty cenowej (załącznik nr 1 ). Zamawiający dokona oceny ofert odrębnie w każdej części. - Rozliczenia pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą będą prowadzone w walcie PLN.
VIII. Kryterium wybory oferty.
Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena brutto.
IX. Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia (danej części).
- Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Zamawiający zawrze umowę pisemną z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, w terminie i miejscu określonym przez zamawiającego.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dyrektor Zespołu Szkół Elektryczno – Elektronicznych w Szczecinie
Beata Miętus
Załączniki składane przez Zamawiającego:
- Formularz cenowo - ofertowy – załącznik nr 1;
- Aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców. (kserokopia) lub Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. (kserokopia);
- Umowa - załącznik nr 2.
Do pobrania: